Tuesday, March 07, 2006

Fericiti cei saraci....sau nu??






Am facut o iesire la pozat cu un prieten.Frig patrunzator, ninsoare, vant....subiecte nu prea.Pana ce am intalnit un personaj.Nu cersea,statea in genunchi pe o sacosa jerpelita, cu o paine alaturi si citea cu voce tare dintr-o carte.Ajunsese la pasajul "fericiti cei saraci........".Mi-a atras atentia.. pana acum treceam pe langa astfel de oameni oarecum nepasator, insa acum m-am oprit.Si m-am intrebat..."Totusi....unde e Dumnezeu??"

2 comments:

Anonymous said...

toate sunt cu voia Lui.
sa nu te indoiesti vreodata de asta.
Faptul ca nu intelegi/esti de acord nu inseamna ca nu exista un rost. Doar si faptul ca tu ai reusit sa suprinzi momentul (OT: excelenta seria) si sa iti spuna ceva inseamna ca sacrificiul acelor oameni are un rost. Martiriul multora dintre ei are rolul sa ne faca pe noi, ceilalti sa reflectam mai des la sensul vietii.

Sorin Atodiresei said...

toate sunt si cu voia noastra...nu stiu cati ne-am schimba nici daca am avea dovada irefutabila..si vorba ta din 'mircesti' cum ne intindem asa dormim...dar asta e o discutie muuult mai lunga...
favorita mea e prima... indoit de spate peste carte... frumos