Sunday, October 01, 2006

La vie en rose.Ori "ză big marş"

S-a petrecut un mars.In roz.Macar asa sa mai vedem si roz..Menit(cica) sa stranga fonduri pentru o cauza nobila.Adica pentru lupta impotriva cancerului la san.Ma rog… poate si pentru ceva publicitate.Ieftina.
Plecarea, conform presei, din 5 puncte ale orasului simultan.La fata locului aflu ca, de fapt nu e simultan.Ci se aduna unii pe altii…
S-a vorbit la megafon.Cam incet (si eu sunt hiperacuzic).Megafon care am fost anuntat ca imi va fi introdus in anumite locuri moi, daca o pozez pe doamna vorbitoare…
S-a marsaluit prin oras, mai pe scurtaturi ca era prea mult drum.S-au vandut ursuleti (oare chiar s-au vandut?) fondurile urmand a fi utilizate pentru un cabinet la….. Bucuresti. Asteptam marsurile din toata Europa pentru strangerea de fonduri care sa deschida un cabinet in Londra.Oricum avionu` s-a ieftinit…
Am primit o fundita cu bold. Moaaaaama ,ce mandru sunt….Cica sa ma alatur lor, ca si barbatii pot sa faca …aaaa, cancer la san. Nu-mi fac griji, oricum pectoralii mei s-au pierdut printre coaste…
A fost un mars cuminte.S-a mers frumos pe trotuar, de manuta cate doi…aaaaaa, ma scuzati, nu de manuta, de baloane…S-a asteptat la semafor, nu s-a incurcat circulatia, ca oricum nu era nimeni sa o dirijeze…
La statuia din centru s-a oprit plimbarea.Am ascultat cateva cuvinte de la doamna Anjelica(aceeasi care a fost martora la `jde minuni Dumnezeiesti prin Grecia…..) si care ne-a povestit, trecand intai in revista rudele de gradul 1, cum s-a luptat ea cu canceru` si cum l-a biruit…(cred ca am formulat cam ciudat fraza, ca seamana a Greuceanu..)
Morala : s-au plimbat 2 ore prin oras niste baloane roz , ca sa se faca cabinet (scuzati cacofonia – a fost intentionata) la Bucuresti. La noi, centrul de primire urgente este construit de niste italieni.Probabil ca or fi marsaluit prin pietele Romei sa stranga fonduri.Pentru noi.

PS. Copilasii au fost simpatici.









3 comments:

ogarafgan said...

mai da' nu scapi niciun eveniment!!!
textul de milioane ;)

Florin Nastasa said...

Nici unu`......cand se intampla.Adica rar. Multumesc de vizionare.

Anonymous said...

sunt misto pozele si sincer mi-ar placea sa imi arati cate ceva cu aparatul meu cand il voi avea (cat mai curand sper)