Tuesday, December 01, 2009

1 decembrie, ziua nationala....care este.

Sarbatoare mare.Lume multa.In special partide cu aripile tinere.Profesori cu elevi.Ceva pensionari.Ca s-a promis fasole si tuiculita.
S-a lansat imnu` si steagu` romascanilor.Asteptam cu drag lansari similare la Cuca Macaii, Valea Ursului si alte asemenea localitati istorice.Ca pana la urma fiecare satean are dreptul la un steag, eventual un imn pe care sa-l intoneze in drum spre birtu` din colt, nu?




La inceput se asteapta in pozitia oficiala, obligatoriu cu cheile masinii in mana.


Se admira tunu` din care, intre timp au crescut floricele....
 
Oaia neagra, ala care e intotdeauna diferit....
 
In politie o noua moda.Se poarta...coada.....
 
In armata nu.... 
 
Vorbesc politicienii.Nenea se plictiseste.La fel si catelu`....
 
Trei doamne, si toti trei..... la colac si vinisor...
 
Cred ca e nevoie de....scule... 
 
Ca sa salvam politia comunitara...
 
Se depun coroane la..... fotografi... 
 
Se da la.... manivela...
 
Si se ridica steagu`...
 
Basescu vegheaza.Heil Basescu.!!...
 
La defilare ni se arata....
 
Ce primim in gura daca comentam....
 
Sa traiti bine !!!....
 
.......
 
Cu fasole de la stat....
 
Si circ....
 
In tara in care unii sunt mai egali decat altii....
 
Si poate,....poate,... nu se va alege prafu` de noi.

9 comments:

Catalin Stanciulescu said...

Imi plac pozele.Sunt foarte "clare".Pune ca bonus si poza mea preferata cu politistele in pozitie...de drepti.

Lucian Mahu said...

Salutare, vecine!
Ati avut parada in oras, deh- ziua natinala. Pe mine au inceput sa ma lase rece aceste manifestari, nu-s cu nimic mandru de cetatenia mea. Astept un interes o schimbare la nivel inalt, poate peste vreun an voi putea spune ca voi trai ceva mai bine, vom trece de criza si viata va fi din nou asa cum era acum vreo 10 luni.
Pana atunci- spor in toate si sa ne intalnim sanatosi!

Elena Nastasa said...

Oare cati din cei prezenti au venit pentru sarbatori si cati pentru fasole?
P.S. Faine pozele

Andrei Bacoşcă said...

aoleu... trista povestea cu fasolea :)
leoreanu parca seamana tot mai mult cu basescu
fain ca a fost un pic de ceata, a iesit bine :P

Blasterx said...

frumos frumos nenea florin

danielbuburuz said...

Ma bucur ca ti-ai "revenit". Ai pus-o bine cu pozele si comentariile.
10
P.s. La mai mare(nu mai rata evenimente)

BlindGirl said...

De multi ani mi s-a acrit de "ziua nationala" in formatul asta, de parade comuniste cu armata si tunuri... daca am fi China macar am avea ce arata... dar asa, la ce serveste? E ca un streaptease cu final nefericit.
Mai bine am fi 100% diplomati pacifisti...da' pentru asta nu ne mai trebe un presedinte luptator.

RYF said...

foarte frumos sa serbezi o astfel de zi,tot respectul si pentru cadreele alea militare care se pregatesc pentru asa ceva insa la un moment dat trebuie ,daca ai un minim de bun simtz ,sa te opresti din admirat si sa zici "CE JEG"!!
superba poza aia sub care ai adaugat "sa traiti bine " si mai ales aia cu basescu care vegheaza.
de fapt nici nu mai trebuiau commenturile sincer,pozele fac cat o mie de cuvinte!

Mihail Ionescu said...

Am citi de curiozitate tot blogul tau.... da mi-a luat ceva timp . De ce l-am citit? pentru ca sunt nascut in Roman si pentru o perioada de nu stim cat vom ramane aici caci deja ne-am mutat.... Nu imi place Romanul cat de putin e urat .. chiar foarte urat pe alocuri.. dar asta e orasul meu... Imi place fotografia si sper la o cariera in asa ceva(asa am dat de blog). Cu tot respectul Domnule Florin Nastasa cred ca sunteti un pic cam rautacios pe alocuri(vezi Miresica suparata si multe altele) si chiar un pic laudaros.. nu o spun numai ca sa critic dar un adevarat profesionist nu cred ca face chiar asa... In rest pozele sunt bunisoare unele chiar bune.. dar sa stiti ca e loc de mai bine. Chiar si pentru un oras ca Romanul care este mort.
Cu respect...