Thursday, September 14, 2006

"Ziua portilor deschise".

Dupa ce am ratat cu succes o demonstratie matinala de duminica a pompierilor; am aflat de la ziar ca "„Am dorit sa punem la punct aceasta demonstratie pentru locuitorii municipiului, pentru ca nu stim cîti dintre acestia vor veni pe 13 septembrie, cînd va fi «Ziua Portilor Deschise»a declarat locotenent-colonel Costel Vrînceanu Caraiman "
Cool !!! Ziua portilor deschise la unitatea de pompieri....
Pun acumulatorii la incarcat, imi curat obiectivele... si pe 13 septembrie(adica ieri) ma prezint la ora 8:30 (dupa chestia de duminica am tras eu concluzia ca ma risc daca merg mai tarziu..) la poarta unitatii si discut cu soldatul - santinela:
- Salut... poti sa-mi spui cand se vor deschide portile ?
- Aaaaaaaa,....poftim?
- Am aflat ca astazi, de ziua pompierilor, aveti "ziua portilor deschise" si as vrea sa stiu daca veti avea vreo demonstratie oficiala si cand veti permite accesul oamenilor....am inteles ca aveti si depunerea juramantului...
- Da.. juramantul se depune la Piatra-Neamt... si... despre restul nu stiu nimic, eu doar trebuie sa vopsesc cascarabeta....incercati mai tarziu...
- Mai tarziu... cand ?
- Aaaaaaaa, ....mai tarziu....

Am revenit mai tarziu cu cateva ore.Aceeasi situatie.Tipic romaneasca.De ce oare ma mai mir?
13 septembrie. Ziua pompierilor. Ziua portilor larg inchise.

No comments: