Wednesday, July 26, 2006

Musculita care traieste numai o zi.

Destul de des vad la TV un spot publicitar care ne spune ca "aceasta musculita traieste numai o zi", da` nu e suparata din cauza asta, pentru ca face doar ceea ce ii place.(legatura cu firma la care se face publicitate ar fi ca iti place sa vorbesti la telefon)...
Pe de alta parte, musculita este prezentata partinitor, intr-o lumina pozitiva (face sport...ofera flori)...Nu ni se prezinta momentele cand musculita vine beata dupa ce a luat salariul, sau cand trebuie sa dea explicatii consoartei de-o zi cu privire la amenda primita pentru ca a fost prinsa cu o alta musculita(traseista) intr-un loc public.
Nici eu nu-s suparat ca omul traieste doar vreo 80 de ani; sunt suparat ca deja au trecut vreo 30.Si ma oftic la culme ca musculita aia face "ce vrea muschii ei" iar eu nu.
Asa ca.. ma duc sa cumpar un spray de insecticid.A dreaq musculita, da-i vin eu de hac.....

10 comments:

Anonymous said...

:))

Anonymous said...

Chiar era cazul sa ia cineva atitudine...

Blog said...

Frumos fluturasul si tema in sine.Poate mai vii si cu alte exemplare.

Sorin Atodiresei said...

fain textul..simpatica poza...insa eu astept posturile alea optimiste :D

Anonymous said...

Imi place sinceritatea imi place ca esti deschis chiar foarte deschis si ...asta reprezinta si fotografiile tale.Acum imi dau seama ca iti trebuie mai mult decat sa stii "cum?".Mult succes in continuare.
Costel

Anonymous said...

bine, cu musculita te inteleg... dar cu fluturii ce-ai avut ? :)
place, bravo.

Anonymous said...

conceptul reclamei e foarte bun...faptul se face o legatura intre fericirea musculitei si vorbitul l telefon ma cam deranjeaza. da chiar n.am inteles c te.a deranjat p tine atat d rau?

Florin Nastasa said...

Nu m-a deranjat nimic.Faceam doar o comparatie ironica intre viata reala si cea prezentata in reclama.In plus... imi trebuia si un text la poza aia...

Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it subaru impreza Facelift khan

Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » »