Saturday, August 05, 2006

Blind marketing.

Desi mi s-a atras atentia in repetate randuri ca sunt pesimist - continui.
Inca odata mi-am confirmat faptul ca traiesc intr-un oras de cocoa situat intr-o tara de cocoa.
E sambata si, avand, ca tot omul, ceva mai mult timp liber m-am hotarat sa-mi schimb ochelarii vechi si obositi....Am luat la rand toate (absolut toate) centrele de optica din oras, doritor fiind sa cedez niste roni in schimbul unei consultatii si a unei perechi noi de inaintasi.Asa am aflat ca trebuie programare peste tot (si nu orice fel, ci programare cu o saptamana inainte!!).
Se pare ca foarte multi romani sufera cu ochii - asa se explica multe aspecte ale societatii noastre.
Cand ii vad pe aia care se plang ca n-au, ca le merge rau, ca ce nasol e; dar in loc sa munceasca (cu cap) prefera sa se distreze in week-end si in timpul saptamanii sa faca concurenta policlinicii care e gratuita....
Mi-am adus aminte ca la optinova in 2 ore aveam si consultatie si obiectu` gata.Aaaa, dar Optinova e la Iasi.
Eh... hai sa fim optimisti.Pentru doamnele "doctor de ochi" care se distreaza in vichend o floricica.Multumim de amabilitate...


3 comments:

Anonymous said...

Stiu...cunosc sentimentul.Dar...totusi frumoase culori au iesit prin ochelarii aceia?Oare daca iti iei altii noi mai ies la fel?:)Cand o sa intelegem ca din lucruri simple pot iesi lucruri foarte frumoase?Florine...tu dai dovada ca poti sa faci din lucruri simple sau la care nu dam importanta, lucruri frumoase si interesante.Sper sa inteleagem si noi ca de oameni ca tine avem mai mare nevoie.Sper sa vad la cat mai multe fotografii de la tine...oricum daca ai nevoie de "backup" sa stii ca e la mine:D

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. »

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. taxi eyeglass frames eyewear anime bikini babes free credit report