Friday, August 18, 2006

Blind marketing.Episodul II

Dupa ce intr-o editie anterioara ma plangeam de faptul ca sambata nu gasesti un medic oftalmolog, revin, cu noi aventuri.
Am gasit medic.Luni, evident, la un centru "Platinum optic".Intru la consultatie, 1 minut la aparat, 1 minut trecut 3 lentile pe la ochiul stang - citit la plansa; 1 minut trecut lentile pe la ochiul drept - citit la plansa.. mai greu. " Ce scrie pe randul 2? ".. ma intreaba nea` doctoru. Raspund :" aaaaaa, parca un B...urmatorul seamana cu Z....". "Haide dom`le, cum nu le vezi?.. B,Z,M,C,H."
Apoi imi scrie reteta. In total 5 minute.
Dau comanda.Lentile zeiss, fotocromatice, tratate antireflex.....
Astept o saptamana.Vreau sa ii ridic.Tanti de la tejghea nu ii gaseste.Ii mai cauta o data.Da un telefon.Ma pofteste sa astept. Astept, ce dreaq sa fac?
Primeste un telefon.Cauta din nou.De data asta ii gaseste.Dar nu in punga de hartie ca ceilalti ci in punga de plastic. Sunt special.
Ii pun pe nas si spun: "nu vad bine cu ei". "Aaaaa, pai stiti, trebuie timp de acomodare....".Hai, treaca de la mine (imi zic in gand) poate are dreptate.Ii iau asa.Ajuns acasa realizez ca problema e mai nasoala decat pare.
A doua zi revin.Doctoru` incearca sa ma abureasca, ca nu el a gresit, ca ochii tre` sa se acomodeze.. Pai cu ce bai, nene? Cu vederea proasta?
Ma prezint imperios la tanti de la tejghea si ii explic ca nu vreau sa mai pierd vremea, sa-mi schimbe lentila gresita cu una ceva mai mare.
Trece o saptamana.Primesc telefon "...stiti, nu v-am schimbat, pentru ca dom` doctor o zis ca tre` sa-i mai purtati asa.Daca ii vreti schimbati, pe raspunderea dumneavoastra".Am realizat ca raspunderea mea, inseamna, de fapt, cheltuiala mea.
I-am rugat sa ia masurile necesare pentru a-mi returna banii cheltuiti.Vreau sa ma duc la optinova. Cica nu se poate(sa-mi returneze banii).
Acu` incep sa ma bata ganduri negre.Ma pregatesc de lupta.
Tineti aproape !!!!! Urmeaza episodul III.


4 comments:

Anonymous said...

viata nu e "roz" dar nu poti fi incontinuu nemultumit, pierzi prea mult....mai vezi si altfel lucrulire. optimistul e un prost fericit, dar pesimistul e doar prost

ogarafgan said...

place 2 si pesimismul, doar suntem colegi de suferinta :D
-tine-o tot asa, te asigur ca e mai usor sa pici in nas de la inaltimea pesimistului decat de la cea a optimistului!!!

Anonymous said...

nu e bine sa fii pesimist. nu o sa mai vezi nimic bun/frumos in viata... totul e dark... cine reuseste sa fie realist, eu cred ca-i cel mai bine asa :)

Anonymous said...

un pesimist este un optimist realist. :)